otobüste surtunerek bosaldim

Sizlere sıcak bir Temmuz günü başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. İ.E.T.T. otobüslerinden biri ile Akmerkeze gidiyordum. Otobüs oldukça kalabalık idi. İnsanlar neredeyse Üst üste yolculuk ediyorlardı. Arkalara doğru ilerlemeye çalışıyordum.Ama ne mümkün..Bir yere gelince takılıp kaldım. İyi ki de kalmışım.. Hiç aklımda yokken, otobüsün sağa sola salınım yapması ve...
Continue reading

Tecavüze uğradım

Ben Seungho’nun arkadaşı var Jung Byung Hee diye ve ikisinin de lee Joon isimli arkadaşları var. Lee Joon bir birey ben Seungho’nun evine gitmiştim.Lee Joon da vardı Ve Jung Byung Hee vardı onun evinde. Ve benim birama Jung Byung Hee uyku ilacı katmış ve ben uyuya kalmışım.Ve gözlerimi...
Continue reading

15 Yaşında kuzenimle sikşim

Selam okuyucular ben 15 yaşlarında 1.75 boylarında 75 80 yöreı kilosu olan biriyim pek yakışıklı değilim fakat saçlarım dudak falan güzel olduğundan (çıktığım kızlar falan böyle der) sevgili falan olayı baya iyi haziran ayında 2 ay önce başıma geldi bunlar okul yeni kapanıktı amcamın kızı var aynı apartmanda...
Continue reading

Kapalı orospuyla delice sikişimiz

Merhaba ben cemre sızlere buradan yazmıs oldugum 2 hikayemden sonrasında 4 ay oncesı yasadıgım unutulmasıı ımkansız muhtesem olayım anlatmak ıstıyorum bılmeyenler ıcın ben 172 esmer yakısıklı denebılcek bırıyım.Ozel sektorde 8 senedir calısmaktayım ve calısmıs oldugum yerde erkekten cok bayan calısmakta.Bay kadın karısık calısanlar bılır erkekler derhal hemen evlı...
Continue reading

17 lik çıtırı sikince yatak kan içinde kaldı

Sınıf arkadaşımla sözlenip okuldan çıktıktan sonra film izleyecektik. Bende film seyretmek için temel iç güdü filmini getirdim.Suzan’a cd yi takmasını söyledim.Bende markete kadar gidip alışveriş yapıp dönecektim.Dödnüğümde bi baktım ki suzan tv karsisinda amina parmakliyordu dayanamadım derhal sikimi cikardigim gibi yanina gittim öncelikle 10dk.öpüstük sonra onu televızyonlu yatak...
Continue reading

Liseli çıtırımı orospum yaptım

Bu olay bu sene başımdan geçti.. Ben 21 yaşında 1.70 uzunlukta 65 kiloda yakışıklı ve karizmatik bir öğretmenim.. çevreımdakiler bana bitiyorlar.. Bigün öğretmen arkdaşlarla beyaz cafeye gittik.. Diyarbakırın en meşhur kafelerinden biri.. Bizim oturduğumuz masanın yanında imam hatipli kızlarda oturuyordu.. Ve birinin beni süzdüğünü görmüş oldum çok tatlı...
Continue reading

Ablamı siktim

Slm arkadaşlar benim hikayem ablamla geçti derhal hikayeme geçiyim birgün bayramda çarsıya inmek için otobüse bindik bayramda otobüsler parasız olduğu için malum kalabalık ablamda beklemeyelim gelenlerin hepsi kalabalık gelecek dedi bende tamam binelim ozaman dedim ve ilk gelen otobüse bindik ortalara doğru yürüdük ben kimse ablamın arkasına geçmesin...
Continue reading

Annemi siktim

Merhaba sevgili okuyucular bu sıteyı en az 3 yıldır takıp edıyorum ve bende daha yenı kecen bır vakasımı anlatmak ıstıyorum ben ozamanlar ıngılterede yaşıyorum ve ızıne gelmıştım yanı bu yıl 2012 yılının 1 ayında her neyse evı bılmıyordum teyzemlere gıttım ve şaşırdılar ne gezıyorsun burda dedıler bende ızıne...
Continue reading

Pasiftim kadın oldum

Selam… Annem ve babam ayrılmışlardı.Ben annem ve ablamla yaşıyorum.Ablam üniversitede okuyor.Yalnız hafta sonları geliyor.Annem hanımefendi kuaförü. 12 yaşımdan beri hanım kıyafetleri giyip makyaj yapmaya merakım vardı.Gündüz evde kimse olmadığı için okuldan erişince evde rahatca giyinip makyajımı yapıp kız gibi davranıyordum.15 yaşıma gelmiştim.Açık kumral yeşil gözlü minyon 155 uzunluğunda...
Continue reading

Tuvalette çılgınca sikişimiz

Slm erotik hikayeleri okuyucuları.20 yaşlarında üniversite öğrencisiyim.Sevda adındaki yengemle ortalama 4-5 ay öncesi başıma gelen bir hikayeyi sizle paylaşacağım.Kocası dışarıda çalıştığı için sık sık sadece kalırdı yengem.Bunun için eşi şehir dışındayken sürekli bizlere kalmaya geliyordu.Kocasının yolculukları çoğu zaman uzun süreli olduğu için kimi zaman haftalarca bizde kalıyordu. Sevda...
Continue reading

Türbanlı komşu kızı kendi verdi

Slm benim adım Savaş. Memleketim Bursa ve şuan Ankara’da yaşıyorum. Bundan ortalama 5 yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim. Küçüklüğümden beri komşu kızım arzu’e karşı ilgi duydum ve ona aşıktım. İlkokuldan beri hep onu sevdim, fakat o benim çıkma tekliflerine hiç pozitif yönde yanıt vermedi. Sonraları...
Continue reading

Yasemini götten sikişim

Bu olay 2 sene önce geçekLeşti tabi ben 16 yaşındayım ilk başlangıçta farketmedim yaseminin bana ilgisini gün geçtikce yaseminLe yakınlaştık . O zaman Gece eylencesine saklambaç oynuoruz aynı yere gittik bu bana tokat attı şakasına bende buna atcaktım memesini elledim yanlışlıkla buda güldü sonrasında gün geçtikce yakınlaştık iyiyce...
Continue reading

Oğlumun arkadaşına verdim

Slm adım Asu 40 yaşlarında 1 çocuk sahibiyim.Eşimden boşanmış fiziği hala yerinde erkekleri peşinde koşturan biriyim.Fizik derken özellikle bacaklarım ve göğüslerim erkekleri baştan çıkarmaya yetiyor.Bir adamın istediği herşeyi verebilecek bir hanımım ve bu durumumdan son derece memnunum.Çocuk sahibi olmam sebebi ile bu durumu pek fazla dışarı yansıtamıyorum ve...
Continue reading

Sonunda sahip oldum

Merhaba bu hikayem gercektir benim adım murat 24 yaşındayım 22 yaşlarında arkadaş aracılıgıyla telefonda tanıştıgım zahide 16 yaşındaydı ilk buluşmamızda sadece konuştuk akşam bana olumsuz cevap verdi bende sen bilirsin diye telefonu yüzüne kapattım 5 dakka sürmeden beni geri aradı telefonu niçin kapattın suratıma dedi yok hayır mevzuşacak...
Continue reading

Okulda tecavüz eder gibi sikişim

Ben 16 yaşında bir erkeğim 1 sene önce bizim sınfta bir kız vardı bu kız kaşar dı fakat çok belli etmiyordu ben canım istediğimde bacaklarına dokunuyorum gülüp geçiyor zaten hep etek giyiyordu o yüzden benimki okulda hep kalkık oluyordu akşam da 31 çekiyordum artık bu kıza elliye elliye...
Continue reading

Kocası işe gidince beni evine çağırdı

Selam arkadaşlar. Adım hakan, mersinin mahalesinde birinde, orta derece bir evlilik hayatı sürerken, ansızın karşıma çıkan, eski bir okul arkadaşım olan Özlem ile yaşadığım bir anımı paylaşmak istedim. Liseyi bitirmiş, evlenmeyi planlarken, peşimden koşan Özlemin meğer benle yuva kurma hayalleri varmışta seneler sonra öğrendim. Ama o zamanlar ben...
Continue reading

Tatilde yabancı yakışıklıya verdim

Selam ben Melissa ben kahverengi gözlü kahverengi saçlı uzun boylu kısa saçlı düz saçlı seksi hoş çekici güzel biriyim ve ingilizce öğretmeniyim. Ve güney Kore’ye tatil amaçlı gitmiştim ve orada 26 yaşında ingilizce bilen 176 uzunluğunda 60 kilo olan yakışıklı karizmatik bir Koreli ile tanıştım Adı seungho arkadaş...
Continue reading

Baldızımı siktim

Size anlatacağım hikayede baldızımı arkadaşımla birlikte iyi mi siktiğimi anlatacam.İnanın hayal değildi.Yaşanmış gerçek sex hikayesidir.Bizler doğuda yaşıyoruz.Baldızım ise oldukça güzel, büyük memeli, balık etli 22 yaşlarında biridir ona olan hislerim geçen yaz aylarında başladı yakın bi arkadaşım beni aradı o gün ve benle özel bi mevzu hakkında mevzuşmak...
Continue reading

Sevgilim ve kardeşini siktim

Selam ben Berk. Anlatacağım vaka 2 hafta önce başımdan geçti. Ben 18 yaşındayım, liseyi yeni bitirdim. Kahverengi kıvırcık saçlıyım, yeşil gözlüyüm ve 1,82 boyundayım. Lise 2. Sınıfta çıkmaya başladığımız bir sevgilim var, adı Şeyma. O da kumral saçlı, beyaz tenli biri, benden 10 santim kadar daha kısa. Vücudu...
Continue reading

Yengemi siktim

Ben 18 yasinda 69 kilo 175 uzunlukta yakisikli biriyim bu anlatacagim vaka 2 ay once basima gelmisti yengem 30 yaslarda esmer iri memeli suoer bir vucudu var .Bir gun bizim ewe gelip ben avizeleri temizlerken ay ne kadar temizsin bir gun bizimkikeride temizle dedi ve 2 saat sonra...
Continue reading

Telde tanıştığım çıtırı siktim

İsmim Ali,32 yaşında, bekar ve manisa da bir tek yaşayan biriyim.Hikayem ortalama 1.5 yıl önce gerçek yaşanmış bir hikayedir.Bir gece evde tek başıma otururken canım sıkıldı bir müzik kanalına telefon numaramı verdim söyleşi ve muhabbet etmek için bir kadın için.Ortalama 30-35 dk falan geçmişti ki bir numaradan çağrı...
Continue reading

Hemşire ablamı sahaba kadar siktiler

Merhaba değerli forum okurları 1 ay önce başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum. Öncelikle ablamı anlatayım biraz ablam 24 yaşında 174 boyunda 59 kilo siyah uzun saçlı yeşil gözlü bir kızdır olaya gelelim. Babam hayatını kaybedene kadar her şey yolundaydı ama babam öldükten sonra herşey tersine dönmeye başladı ve...
Continue reading

Götten sikti ağzıma boşaldı

Merhaba gene ben adım Melissa ben kahverengi gözlü kahverengi saçlı uzun boylu kısa saçlı düz saçlı hoş çekici güzel seksi süt benzer biçimde teni olan biriyim.Ben önceki hikayemde Seungho adlı güney Koreli birisinden bahsetmiştim ve ilk o benim kızlık zarımı yırttı ve ondan şu anda 1 aylık hamileyim...
Continue reading

Bilgisayarını yapmaya gittim siktim

Adım Aras ve 21 yaşında 1.80 boyunda, sarışın ve oldukca yakışıklı ve maddi durumunu çok iyi bir erkeğim. İstanbulun ufak bir semtinde yaşıyorum . Mahallemizde işim gereği bilgisayardan anlayan en iyi genç ben olduğumdan dolayı bilgisayar problemleri nedeniyle mahalledeki çoğu eve girip çıkmışımdır . Hani her mahallenin bir...
Continue reading

Karı kocayla akıl almaz grubumuz

Selam sevgili sexs hikyesi sakinleri.Bir gece restorana gece geç saatte alman bir çift geldi karı koca yiyecek yediler filan oturup muhabbet ettiler kaç yasındaydılar hala bilmiyorum fakat benden en az 7-8 yas büyüktüler Ben masaya devamlı girip bir şeyler alıyorum espriler yapıyorum kadınla filan ilgileniyorum simdi diyeceksiniz adam...
Continue reading

Sik görmemiş sevgilimi sikmek çok zevkliydi

Kız arkadasım ne zaman buluşsak bir yolunu bulup herhangi bi tarafıyla temas ediyodu aletime kaza süsü vererek..Ben artık dayanamadım bi son vermem gerekti bu olaya..Beyaz perdeye davet ettim…En boktan filmi sectim sabah vakti kimse yok sinemmada koca salonda bi tek biz varız..O sadece öpüşücegimizi sanıyordu..Beyaz perdede sadece biz...
Continue reading

Baldızımın kızlığını bozdum

Merhaba ben cemal daha önce eşimin arkadaşını nasıl siktiğimi anlatmıştım.Şimdide bacanağın 18 lik yeğenini nasıl siktim onu anlacağım. Bacanaklarla evlerimizin arası 2 sokak bacanaklar kalabalık babası abileri yengeleri ve yeğenleri hepsi bir arada bir apartmandalar tabi sürekli gidip gelmeler var. Baldızla bacanak evlendiğinde yeğeni Banucan 13 yaşındaydı.Kemal abi...
Continue reading

Evli komşumu siktim

Merhaba öykü SEVERLER BEN BURSADAN EMIRHAN 23 YASINDA 170 uzunlukta ESMER YAKISIKLI SAYILABILECEK BIRIYIM BUNDAN ONCE YAZMIS OLDUGUM GERCEK IKI OLAYIMDAN sonra BU YAZ BASIMDAN GECEN O MUHTESEM OLAYIMIDA PAYLASMAK ISTEDIM.LAFI FAZLA UZATMADAN OLAYIMA GECEYIM.BIZIM hemen EVIN YANINDA BIZIM benzer biçimde 2 KATLI BAHCELI BI EV VARDI EV...
Continue reading

seks hikayesi , sexs hikayesi , sexs hikayeleri , seks hikayeleri , porno izle , türkçe porno sinema sinema